Camperpark DarperEs

Darp, Westerveld, Drenthe, Nederland

• juli 2024

fantastische lokatie, plan was 3 dagen maar we zijn er 8 gebleven. erg naar ons zin gehad, aardige eigenaren mooi terrein, alle voorzieningen handig geplaatst, geweldig sanitair EN goed Wifinetwerk. Zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

• juli 2024

Ik kan al de super positieve reviews alleen maar bevestigen! Nog een kleine aanvulling: er is een inpandige fietsenstalling, die om 22.00 uur afgesloten wordt. Top!

Camperpark DarperEs