Camping Meistershof

Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

Camping Meistershof

camperplaatsen aan de rand van de camping - ook comfort camperplaatsen tegen hoger tarief [zie website] en camperplaatsen voor de poort [sc 64514] - NIEUW: camper carport voor verblijf en stalling in de winter - zicht op fraai landschap - kindvriendelijk - muntautomaat voor stroom en douche - centrum 4km

• Lheebroek 33

7991 PM, Dwingeloo, Nederland

• nkc, asci

• februari 2021

wij wilden hier naar toe, leek ons wel mooi. totdat ik tijdens de boeking zag dat een hond 3,50 euro per dag kost en dat is echt over de top voor een bakje water. kennelijk zijn honden niet welkom hier.

• januari 2021

zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst, voor 20,00 een comfortplaats, verhard,met mooi uitzicht, inclusief stroom, mooi en schoon sanitair, douchen met sepkey of euromuntjes. Komen zeker nog een keer terug om te fietsen.

• december 2020

prachtige camperplekken. vriendelijke ontvangst. toiletgebouw fantastisch. alles is nu mooi versierd ivm kerst. wij komen zeker nog eens terug.

liavdwb

Alle 62 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2021

• januari 2021