Prachtige ruime plekken in het groen. We stonden hier in de mei vakantie als enige - heerlijk rustig dus. je deelt met +/- 9 plaatsen een sanitaire unit die schoon en modern is.

Regard316

Mooie camping, schoon en modern sanitair. warm water met sep kaart. Ruime plaatsen op de camping dicht bij het mooie zandstrand. Camperplaatsen liggen wel wat buiten de camping en het meer/strand. Water heerlijk schoon en langzaam aflopend. Ideaal ook voor kinderen. Op zomerse dagen wel erg druk.

Camperplaats Ronostrand