De nieuwe eigenaren zijn druk in de weer om de sanitaire units te vervangen. Inmiddels is de herenunit klaar, een prachtig mooi resultaat. De plaatsen zijn ruim en keurig en het enthousiasme straalt af van de eigenaresse.

Gtijlst

keu we eigenaren die er alles aandoen om het de gast naar de zin te maken goed onderhouden grasveld sanitair is schoon maar men is bezig om nieuw sanitair gebouw te maken Westerbork op fiets afstand , Ca 2 km gezellige dorpskern kortom echte aanrader

RobLa

Rustige camping we stonden op het bijveld ivm de Drentse 4 daagse erg vriendelijk eigenaar (nog) want het is verkocht aan nieuwe eigenaars welke de camping wel voortzetten gelukkig .Sanitair is prima en schoon mooie omgeving om te fietsen

Camping De Stroetenhof