we hebben weer genoten prachtige plek lieve eigenaren brandschoon sanitair goede voorzieningen veel dank en we komen graag terug hartelijke groet rien en saskia

rien59

Helemaal mee eens met vorige riview!

Crossroads21

Een voorbeeld! Geweldig aangelegd, veel pricacy, uitstekend sanitair, camperplaatsen én campingplaatsen hebben allemaal een eigen stukje “kunstgras” waardoor het zelfs bij regen nog allemaal te doen is. Zeer vriendelijke eigenaars echtpaar en heel behulpzaam. 5 sterren dik verdiend!

rien59

Helemaal mee eens met vorige riview!

Camperplaats bij camping Sparrenhof