• mei 2022

Wat een fantastische plek, prima wifi, prima trampoline voor de kinderen. Mooi uitzicht over de velden. Vriendelijke ontvangst, denk dat we nog wel een keer komen!

• september 2021

Wat een superplek! rondom vrij uitzicht, super lieve eigenaresse, tiptop sanitair en afwasplek .voorde (klein)kinderen een prima speeltuintje,een jeudeboulebaantje,,een trampoline.wat wil een mens nog meer. We hebben 100 km gefietst in de omgeving,prachtig!

B.J.--Meijer

Beste BJ Meijer, dank voor deze mooie woorden! Hopelijk kunnen we nog genieten van een heerlijk najaar. Tot ziens op de Moréne Hoeve! Groetjes, Coby en Roy

• juli 2021

Vriendelijke ontvangst en iedere dag een praatje. Mooie grote camperplekken die je zelf kunt uitkiezen, alle voorzieningen zijn er, vrij uitzicht (hazen en reeën spotten) en zo stil, heerlijk! Mooie omgeving om te fietsen.

Cees2

Beste Cees, nog dank voor je fijne review! Hopelijk een heerlijke vakantie gehad (of nog steeds?). Tot ziens! Groet, Coby en Roy

• mei 2022

• september 2021