2 nachten gestaan, momenteel nog veel plaatsen beschikbaar. Basic maar netjes, aardige/sympathieke broers (respect), en vaste staanplaatshouders. Fietsen naar de luie tuinman een absolute aanrader, zo ook Tea Time in Echten. Prachtig fietsen en oogverblinde natuur om te wandelen.

Adria-tic

Helemaal top voor mij. Lekker op gras bij bomen, midden in natuur. Fietsen en wandelen zo vanaf de camping. Voorziening prima en niet duur En hier hoef ik in m'n eentje nou eens niet voor twee te betalen! Wat vaak het geval is. Wel zo eerlijk.

• juni 2021

• juni 2021