prima plek om te staan. Pieterpad loopt vrijwel langs de camping. Bushalte om naar beginplaatsen van de etappes te gaan op drie honderd meter van de camping. sanitair gedateerd maar schoon, rustige plek. restaurant er tegenover is een aanbeveling!

Toger

Rustig en sfeervol kampeervelden met alle noodzakelijke voorzieningen. Sanitair gedateerd maar wel netjes en schoon. Hele hartelijke en gastvrije beheerders. Uitstekende WIFI (433 Mbs). Veel fietsmogelijkheden. Dichtbij supermarkten in Zuidlaren.

Tukfan2020

bijzondere plek om te staan. dit seizoen al weer voor de tweede keer daar met onze camper gestaan. heerlijk rustig en ruime plekken. complimenten aan de nieuwe beheerders, zeer vriendelijk en behulpzaam. we komen zeker weer.

SVR camping De Appelhof Midlaren