• november 2023

De camping blijkt gesloten. De informatie op de camper-app klopt niet. Hartelijk dank dat wij toch een nachtje mochten blijven staan.

L.M.C.-Bischoff

we hebben er een nacht gestaan , maar geweldig hoe mooi die camping is een plaatje je word keurig geholpen ook al kom je voor een nacht , uitleg over het zeer mooie toilet gebouw we komen zeker terug Karel en Anneke

KarelH.-

Ontzettend mooie camping erg verzorgd! Mooi en schoon sanitair. Mooi camper plekken zeer ruim en netjes! Het enige min puntje vind ik het geluid van de snelweg. Is zeker niet erg hard maar je hoort hem wel denk ook dat wij er waren de wind verkeerd stond. Kortom een aanrader!

• november 2023

Minicamping-Schonewille