Minicamping-Schonewille

Nieuweroord, Hoogeveen, Drenthe, Nederland

• juni 2024

Wij waanden ons in een paradijsje!! zo mooi aangelegd en onderhouden: chapeau!! Ww komen zeker nog een keer dit seizoen 😊👊genoten van het heerlijke krentenbrood Marijke en Lineke

• juni 2024

Prachtige minicamping in de Drentse natuur Met aardige eigenaren Veel natuur en rust Met mooie camperplaatsen met ieder een Mooie afscheiding Het sanitair is ook uitstekend Mooie nette camping!!

Renske71

super mooie en schone camping ruime camper plaatsen en een prachtige camping zeer goed onderhouden, wij komen zeker terug 👍

Minicamping-Schonewille