Minicamping Kolderkamp

Nijeveen, Meppel, Drenthe, Nederland

Rust en ruimte! Fantastische fietsmogelijkheden! Supermarkt en brasserie / snackbar op 1,5 km. middenin in het dorp Nijeveen. Goed onderhouden! Heerlijk ijs te koop bij de boerderij. Vriendelijke beheerders. Dit kenmerkt deze CP. Voor ons een terugkomer.

Frans-Aartsen

kleinschalige camping met alle basisvoorzieningen. Vriendelijke eigenaren. Leuk terrasje aan de voorzijde met een ijs verkoop. Het zouden 5 sterren zijn als het sanitair iets vaker gepoetst werd en als de speelvoorzieningen voor de kinderen wat beter onderhouden werden.

Minicamping Kolderkamp