Camping De Hoppenhof

Peize, Noordenveld, Drenthe, Nederland

Camping De Hoppenhof

Vekabo-camping met afgeschermde plaatsen met veel privacy en tegelplateau - centrum 250m.

• Oude Velddijk 32

9321 HL, Peize, Nederland
  • € 18,20 • 1 apr. t/m 1 okt.

• juli 2021

Leuke rustige camping. Wij betaalden 20,20 euro pd. 5 Euro voor de camper, 3 euro electra, 2 pers 8 euro en voor de hond ook 2 euro pd. Dan komt er nog toeristenbelasting bij voor 2 pers. 2,20 pd Dat is wel wat anders dan 13,10 inusief toeristenbelasting..

Jafe

Geachte heer, mevrouw, Ons excuses de oude prijzen stonden nog op deze website vermeld. Deze hebben we inmiddels aangepast. Omdat het onze fout is dat de prijzen verkeerd vermeld stonden op deze site. Willen wij het verschil graag aan u terugbetalen. Zou u contact met ons willen opnemen? Dan zullen wij u het verschil terugbetalen. Excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Camping Hoppenhof

• juni 2021

Fijne rustige camping. Minimale gedateerde sanitaire voorzieningen. Royale plaatsen. Gebruik van de wasmachine of de droger kost €3,50 er staat een centrifuge die is vrij te gebruiken. Alles is schoon en netjes

• september 2020

13 en 14 sept 2020 fijne camping en camper plaats sanitair wel verouderd maar wel netjes heel gemoedelijk . Fijne fietstocht naar Groningen knooppunt route. Mieke en Gerard.

• juli 2021

• juni 2021

• september 2020

van-Schijndel

• € 18,20 • 1 apr. t/m 1 okt.