• januari 2023

Mooie rustige camperplek achter hun kegelbaan. Aardige, vriendelijke en gastvrij eigenaar. winkelcentrum op loopafstand. prijs €5,00 zonder stroom. 😊

• mei 2021

Heerlijk rustig! Stroom werd gelijk geregeld voor je. Tevens hebben we plates besteld die naar de camper werden gebracht, erg lekker!

• augustus 2020

Prima plek! Aardige en behulpzame eigenares vh café/restaurant. Prima uitvalsbasis om de omgeving (Bargerveen) te ontdekken per fiets of wandelend.

• januari 2023

• mei 2021