Superfijne camperplek. Grote plaatsen en prima sanitair. Het zwembad was een grote plus! Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten op het terras van het restaurant. we komen beslist nog eens terug. Harry en Annemieke

zonnetje.

Prachtig Camperplaats mooi onderhouden en lekker stil. Leuke eigenaar en eigenaresse, goed sanitair en mooie omgeving is aangeraden.

P.N-Davidse

Verassend leuke camperplaats met alle voorzieningen erbij! Leuk restaurantje, vriendelijke eigenaren. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten! Heerlijk rustig nachts! Wij komen zeker terug!

Vakantiecentrum Sonnevanck