• mei 2022

Een week op deze camping gestaan. wat een fijne camping. en geweldige beheerders. niets is teveel. Mooi zwembad, pizza avond op zaterdag, leuke bingo voor de kids en ook nog speurtocht. Heel veel succes met alle mooie plannen voor de toekomst. Robert en Monique (en (klein) kids)

• oktober 2020

Wij hebben hier met plezier gestaan. Lekker rustige camping, mooi en schoon sanitair. Mooi groen op en rond om de camping. Als we weer in de buurt zijn, komen we weer met plezier hier terug. Wij wensen Annemiek en Robert heel veel succes.

• mei 2022

• oktober 2020