• februari 2023

De marina heeft 2 winterplaatsen tot 1 mei. Ook hier prima sanitaire voorzieningen. Prijs is nu 22 euro

WilJoze

Wij verbleven hier half juli. wij vonden het teleurstellend. laat het veldje bij de haven alsjeblieft een camperveld zijn. Een enorm ‘campinggehalte’. Voor ons helaas niet meer.

• april 2022

Een camper van 7m wordt heel snel doorgestuurd naar de ijselmeerdijk. Maar daar staat het snel vol met auto's. Schone douche en toilet gelegenheid.

• februari 2023

• april 2022