Wij zijn hier 2 nachten geweest en troffen een uitermate vriendelijke beheerder. De eerste nacht mochten we buiten de poort staan, omdat de volgende dag de boten in het water gingen. Daarna was er ruimte genoeg. Je kunt hier prima staan. Alles is aanwezig en schoon.

Jud en Henk

Wij waren hier 3 nachten vanaf 4 september jl. een hele mooie plek om te staan. direct aan de kleine jachthaven. ontzettend lieve en vriendelijke havenmeesters. Alles is aanwezig. douche kost € 1,--. Ook is er een kantine aanwezig om wat te drinken en/of te eten. wij hebben genoten. Beringe

WSV Biddinghuizen