Lelystad, Flevoland, Nederland

Camping 't Oppertje

locatie op camping - ook 4 plaatsen voor een nacht [17.00-11.00] tegen gereduceerd tarief] - gelegen nabij de nieuwe wildernis "De Oostvaardersplassen" - Outletcentrum - Aviodrome - Natuurpark Lelystad per fiets bereikbaar - centrum 4km

• Uilenweg 11

8245 AB, Lelystad, Nederland
  • € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Super vriendelijke ontvangst, helaas stond camping vol, maar mochten we 2 nachten op de opstelplek overnachten met de camper. Ruim toilet gebouw, netjes en schoon, zoals het op elke camping zou moeten zijn. Ideale uitvalbasis voor oostvaarderplassen en Bataviastad. Paar heerlijke dagen gehad!

A.E.G.

beetje stugge man bij receptie. wij kregen geen asci korting omdat we niet het juiste pasje mee hadden. leuk strandje in de buurt. Batavia stad en centrum niet op loopafstand.

Marieke888

mooie, rustige camping, prachtig gelegen, maar 88,50 euro moeten afrekenen voor een klein sta-plaatsje (kampeerbusje + 2 pp) voor 3 nachten de eerste dagen van mei. daarbij moest voor het douchen nog apart worden betaald.

• Stroom (unknownA)

kea19

• € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• Stroom (unknownA)