campab67

Groot terrein inderdaad wat rommelig Wij zijn geen vissers maar wel heerlijk vis gegeten in het restaurant. alles voor camperraars is aanwezig stroom water afvoer grijs water en toilet. super behulpzame en aardige mensen ook dementie vriendelijk. komen zeker terug.

• december 2021

erg rommelig terijn moesten spullen aan de kant leggen om op de CP te komen. zal voor vissers gerust een walhalla zijn. maar wij besloten om hier niet te overnachten.

• december 2021

Camping Luttelgeest aan Zee