Camperlocatie Afslag Nagele

Nagele, Noordoostpolder, Flevoland, Nederland

• juli 2024

Heel leuk opgezet met mooie ruime plekken. Verharde ondergrond en gras voor je deur. Volop vertier op de CP en daarbuiten.

• juni 2024

Wat een leuke Camperplaats. Rust tussen het groen en de mooie bloemen. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaars. Wij maakten graag gebruik van het honesty winkeltje en de broodjes service. Een absolute aanrader en één van de mooiste plekjes die we dit voorjaar hebben aangedaan.

• juni 2024

Keurige, nette CP. Hartelijk ontvangst, vriendelijke eig. Urk, Schokland om de hoek. Sanitair keurig netjes, maar 1 toilet is wel wat weinig, een urinoir erbij zou een oplossing zijn.. Er is 1 douche en 2e is in aanbouw. Broodjes kun je 's avonds bestellen.

• juli 2024

Camperlocatie Afslag Nagele