Camperlocatie Afslag Nagele

Nagele, Noordoostpolder, Flevoland, Nederland

Camperlocatie Afslag Nagele

rustige en beschutte plaats op boerderij - derde prijs NKC verkiezing Camperlocatie van het jaar 2014 - openbaar camperservicepunt dichtbij de A6 [afslag 13] - erf is natuurlijk en streekeigen aangelegd - verhuur gastenkamer en safaritent mogelijk - dicht bij Urk en het IJsselmeer - centrum 2km

• Han Stijkelweg 11

8308 PE, Nagele, Nederland

• december 2021

onverwachts op zaterdag avond een nachtje gestaan. Prachtige plaats (op het hard), vriendelijke ontvangst, mooie sanitaire ruimte. zelfs in de Winter al top. we zullen hier vast nog vaker komen! Een echte aanrader!

• november 2021

Hier op doorreis een nacht verbleven. Wat een mooie plek met mooi en schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. Zelfs nog een leuke gemeenschappelijke ruimte erbij. Ideaal voor een bezoek aan Urk en Schokland.

• november 2021

Wat een ontzettent fijne plek. Een warm onthaal, zeer goede sanitaire voorzieningen, van alle gemakken voorzien. Zelf ontbijt behoort tot de mogelijkheden:-) Het was ons eerste campertripje en het beviel zo goed, dat we nog een nachtje bleven. En we komen zeker terug.

• december 2021

5 dagen