Camperpark bij Vakantiepark 't Urkerbos

Urk, Flevoland, Nederland

• juni 2024

Hier aangekomen om een paar dagen te vertoeven in Urk. zeer nette en mooi aangelegde CP plaatsen. voldoende plaats voor grote camper en nog een mooi grasveldje naast de deur. ook de prijs is zeer netjes en betalen aan de kast werkt prima. wij zullen deze plaats zeker promoten . gr.Ruud

Onze-Hut

prachtige plekken.. mooi ruim op grint met een stukje gras. sanitair ziet er netjes uit. prijs is echter € 17,50. per nacht.

• juni 2024

Camperpark bij Vakantiepark 't Urkerbos