Camping Tusken de Marren

Akkrum, Heerenveen, Friesland, Nederland

Camping Tusken de Marren

camping bij de jachthaven - geopend 08-22u - verhuur van zeilboten, sloepen, motorbootjes en kano's - horeca in het seizoen - voor camperplaats Tusken de Marren zie sitecode 41501 - centrum 200m

• Ulbe Twijnstrawei 31

8491 CJ, Akkrum, Nederland

• oktober 2020

wij waren hier 31 oktober. Geen camperplekken. Deze zijn ingezet voor winteropslag van boten. De camping is een modderpoel en is al dicht. Officieel op 1 november, maar de website vermeldt het hele jaar open. op naar IJlst daar is een super camperplek

Plupla

een prachtige camperplaats. Er was aanvankelijk geen plek. maar al snel kregen we een mailtje dat het wel kon en we kregen een prachtig plaatsje aan een haventje. Nu moet ik wel zeggen dat niet alle plekken super zijn. sommige staan pal in de zon. Erg warm bij 33graden

Peizerboudewijn

Mooie plek aan het water waar je boten voorbij ziet varen en lekker kan zwemmen. Keurig kantoorgebouw. Mogelijkheid voor een hapje en een drankje en ontbijtbestelservice. Je loopt zo naar het dorpje Akkrum en er zijn mooie fietsroutes.

• oktober 2020