William818

Beste William, We zijn zo blij met je lovende review. Dank je wel! Wij vonden je een hele gezellige en enthousiaste gast, samen met je mooie en lieve witte herder. Dank voor je verblijf bij ons en we hopen dat we meer mensen zo'n welkom gevoel mogen en kunnen geven. Hartelijke Groet, Inge Hertsworm

prima camperplaats. vriendelijke, gastvrije ontvangst. alle voorzieningen aanwezig. wij hadden geluk, fish en chips op zaterdag avond. heerlijk. iets krappe plekken, maar iedere plek eigen “prieeltje” met twee tuinstoelen en tafeltje.

henk-kersten

Beste Henk, Wij genieten er altijd van als onze gasten het naar hun zin hebben. Ik vond uw reactie gisteren ook zo leuk. U vertelde mij aan tafel, dat u dit samen eten met andere gasten geweldig vond. En nog nooit op deze manier had meegemaakt op een camperpark. En u genoot zichtbaar, samen met de andere gasten aan uw tafel. Ik sprak nog met uw vrouw en zij was ook erg enthousiast. En als u geniet, dan is dat ons grootste compliment. Onze plaatsen met terras zijn, zeker in het voorjaar, erg gewild. Zaterdag zag ik al meerdere gasten heerlijk genieten van de zon op hun 'eigen' terrasje. Het was leuk om u als gast te hebben. Hartelijke groet, Inge Hertsworm

Een heerlijk Paasweekend arrangement gehad bij Inge en Andre. koffie met gebak, fish and chips en een Paas brunch als afsluiting. Een fijne start van ons camperseizoen 2024. Alles in gezellige en ongedwongen sfeer op een camperpark waar alles klopt. Hier komen wij graag

GerardenHenny

Beste Gerard en Henny, Wij hebben ook genoten van het gezellige samenzijn. Jullie zijn hele fijne gasten die positief hebben bijgedragen aan dit geslaagde Paasweekend. Veel dank en we zien jullie graag weer terug. Hartelijke groet Inge en André

Camperpark It Tún-Hûs