RCN de Roggeberg, vakantiepark

Appelscha, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

RCN de Roggeberg, vakantiepark

Midden in Nationaal Park Het Drents Friese Wold - bij goed weer ook kampeerplaatsen [11] tegen duurder tarief - zie website voor tarieven tijdens schoolvakanties - Bosbergtoren - kraanvogelgebied Fochtelooerveen en Aekingermeer - esdorpenlandschap - klimroutes en klimpalenparcours - waterspeelparadijs en openluchtzwembad - recreatieteam - centrum 2km

• De Roggeberg 1

8426 GK, Appelscha, Nederland
  • € 20,80 • 27 mrt. t/m 1 apr.

€ 23,80 • 2 apr. t/m 7 mei

€ 20,80 • 8 mei t/m 11 mei

€ 29,80 • 12 mei t/m 24 mei

€ 20,80 • 25 mei t/m 8 jul.

€ 28,80 • 9 jul. t/m 15 jul.

€ 29,80 • 16 jul. t/m 19 aug.

€ 28,80 • 20 aug. t/m 27 aug.

€ 23,80 • 28 aug. t/m 3 sep.

€ 20,80 • 4 sep. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, ACSI - Campingcard

• juni 2021

Toplocatie, groen, ruim, alleen vogelgeluiden, alle voorzieningen aanwezig, bosrijke omgeving, zoals alle RCN parken TOPPIE!

• juni 2021

Mooie camping om te wandelen en te fietsen. Voorzieningen op de camping super. Vriendelijk personeel. Greet .

• mei 2021

Ruime verharde plekken, schoon sanitair, goede faciliteiten. Tegenvallend vind ik het onderhoud aan de camperplaats. Het onkruid heeft een goede plek gevonden. lijkt niet meer op de gelikte foto zo. Als ik het met vele plekken vergelijk is dit ondermaats.

Sch4ever

Hallo, We vinden het fijn dat jullie ons park hebben gewaardeerd. Jammer van het onkruid. Het is half verharding en daar heb je altijd meer onkruid. Uiteraard heb ik dit wel doorgegeven aan onze Technische dienst, want het kan zeker beter. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Baukje, namens het Roggeberbteam.

• mei 2021

Sch4ever

• € 20,80 • 27 mrt. t/m 1 apr.

€ 23,80 • 2 apr. t/m 7 mei

€ 20,80 • 8 mei t/m 11 mei

€ 29,80 • 12 mei t/m 24 mei

€ 20,80 • 25 mei t/m 8 jul.

€ 28,80 • 9 jul. t/m 15 jul.

€ 29,80 • 16 jul. t/m 19 aug.

€ 28,80 • 20 aug. t/m 27 aug.

€ 23,80 • 28 aug. t/m 3 sep.

€ 20,80 • 4 sep. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, ACSI - Campingcard