Een camperplaats zoals het moet zijn. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, geen overbodige luxe waar je veel voor moet betalen en niet nodig hebt. Prijs is normaal. Omgeving is prachtig om te fietsen, en te wandelen. Prima plek, wij komen zeker terug Wietze en Geertje

Wietze-Visser

mooie cp maar blijven maar 1 nachtje staan want de drukke weg er vlak langs vinden wij niet fijn verder is de cp mooi in orde als er geen drukke weg was waren we zeker een paar dagen blijven staan

• juni 2023

Een erg fijne plek met al de basisvoorzieningen en dan ook nog WiFi. Prima de luxe!

• juni 2023

Camperplaats De Zomerberg