Mooie cp, van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Jammer dat projectontwikkelaars hun gang kunnen gaan hier.....

SnugBuz

Wat een prachtig plekje aan het water, en Balk is heel gezellig met leuke winkeltjes. En je kan heerlijk fietsen. Wel stroom betalen met euro, s maar voor 3 euro hadden we hele dag stroom. We komen zeker terug.

parinussa1

We zijn bij deze camperplaats wat een mooi plekje, Alles is aanwezig en zeer vriendelijke havenmeester + vrouw. Toiletten zeer netjes en dicht bij t dorp . We komen zekers een keer terug ! Gr Henk &Louise

Passantenhaven Balk