Camperplaats Stoutenburght

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

we waren hier 8 jaar geleden en wisten dat er veel veranderd was. Arnold e Karin hebben er een geweldige camperplek van gemaakt. Geen wonder dat ze een 1e prijs hebben gewonnen. Van ons mag het nog een ter bevestiging hoe goed het daar te " logeren". CHAPEAU

• juni 2024

Wij waren 3 dagen op deze camperplek, in een woord geweldig. Alles is hier perfect verzorgd en geregeld. Zij zijn aangesloten bij "Bij ons" een groep van 28 camperplekken door heel Nederland.

• juni 2024

Camperplaats Stoutenburght