Hier een fijne overnachting gehad, rust, fijne eigenaren en nette sanitair. Kom zeker een keer terug volgend jaar.

Hoekstra87

We hebben op jullie prachtige camperplaats gestaan van 13 tot 16 sept….. lekker vrij uitzicht naar de weilanden, leuke fietstochtjes kunnen maken en spontane eigenaren, netjes schoon sanitair een aanrader voor camperaars die van vrijheid en natuur houden!!! Deze gaat op ons lijstje van favorieten.

prachtige camperplaats vlakbij een pontje. heerlijk vrij uitzicht....zonnige plekken maar ook schaduw door de bomen.. uiltjes gezien hier....zo schattig rust...groen 🌞 en vergezichten.. landelijk.. vriendelijke eigenaars! kortom voor herhaling vatbaar....

Camperplaats Pontdyk