We hebben 3 nachten op een camperplek gestaan, dan merk je niet dat de camping zo groot is. Stroom, water en afvoer bij de plek. Sanitair is mooi en schoon. Op de camping een bootje gehuurd. Alles prima geregeld en vriendelijk personeel.

• april 2023

• mei 2022

Goede nette camping met heel goede sanitaire voorzieningen! Op een vrije camping plaats aan de landtong gestaan. Strak aan het water . mooi uitzicht op Aernewald

HarryR

Bedankt voor uw review! Wellicht nog eens tot ziens!

• april 2023

• mei 2022

HarryR

Bedankt voor uw review! Wellicht nog eens tot ziens!

Camping It Wiid, Ardoercampng