Goudenplakje

Gaastmeer, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

We hebben hier paar dagen gestaan. Bij aankomst kun je bellen als er niemand bij de receptie is, de eigenaar komt er dan aan, prima dus. Je kan zelf een mooie plek zoeken, al dan niet met uitzicht op het water. Mooie plaatsjes als Heeg, Workum, Hindeloopen op fietsafstand. Prima, schoon sanitair.

Camperkiekn

In Friesland zijn heel veel mooie (kleine) campings te vinden. Maar dit vinden wij een van de mooiste. Goede voorzieningen, ruime staanplaatsen, prachtig uitzicht, vriendelijke eigenaar, mooie fietsroutes, een stadje (Workum) op 15 minuten fietsen. Kortom, wij komen hier terug.

Goudenplakje