• mei 2022

Prima plek….alle sanitaire voorzieningen bij de hand….prima prijs/kwaliteit👍

• augustus 2020

Aardige plek, MAAR PRIJS IS VEEL TE HOOG ...... zeker als je daarnaast nog moet betalen voor water en stroom, rijden wel naar een plaats waar dit wel redelijk is.

• augustus 2020

mooie plek op grasveld direct aan de pleziervaartuigenhaven. er staan campers en tenten. Plaats voor ca 7 campers. De foto suggereert een plek aan het water en zand. dit klopt niet. Ik stuur nieuwe foto's. hele mooie jachthaven met prima voorzieningen en een leuke sfeer.

• mei 2022

Prima plek….alle sanitaire voorzieningen bij de hand….prima prijs/kwaliteit👍