wat een geweldige camperplaats. bij water vissen boten kijken en vriendelijke beheerder hebben hier genoten en komen zeker terug

Carine100

Yep en Bruinsje . Wat hebben we weer genoten . Van jullie prachtige CP . En van het mooie weer . Altijd tijd voor een praatje en van jullie vriendelijkheid. Tot ziens en groetjes . Jan & Miny

miny1948

Geweldig genoten op deze camperplek prachtig uitzicht over het water. Heel aardige beheerders echtpaar. Komen hier graag nog eens terug. gr. fam. ottens Musselkanaal

Camperlocatie De Jeltesleat