3van 5

Blij verrast wat een prachtige camperplek. Enthousiast en vriendelijk ontvangen. Sanitair geweldig , zoals menigeen thuis zou wensen.

Jan-Julien

jammer deze is véél te duur voor een camperplaats.

A-Veld

Wat een mooie kleine camperplaats met een prachtig weids uitzicht. midden in de natuur met mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Zeer mooi en superschoon sanitair. en niet te vergeten super aardige eigenaren. Wij komen hier zeker terug. Bert en Rinskje

Bert&Rinskje

Wat leuk dat jullie even bij ons langs geweest zijn. Zodra alles helemaal af is zien we jullie graag nog eens terug komen! Hindrik & Jolanda

3van 5

Jan-Julien

jammer deze is véél te duur voor een camperplaats.

Wolkom Thus