Wat een mooie kleine camperplaats met een prachtig weids uitzicht. midden in de natuur met mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Zeer mooi en superschoon sanitair. en niet te vergeten super aardige eigenaren. Wij komen hier zeker terug. Bert en Rinskje

Bert&Rinskje

Wat leuk dat jullie even bij ons langs geweest zijn. Zodra alles helemaal af is zien we jullie graag nog eens terug komen! Hindrik & Jolanda

wij zijn alleen met de fiets door Itens geweest. Maar ik moet toch echt mijn best doen om bij jou met de camper te overnachten. Prijs/verblijf niet in verhouding!

hsb

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat wij u niet getroffen hebben. Aangezien wij nog niet geopend zijn en nog hard aan het werk zijn om de camperplekken gereed te maken heeft u hier ook nog geen goed beeld van kunnen krijgen. Wij nodigen u van harte uit als wij geopend zijn om onze plaats te komen bewonderen.

Wolkom Thus