25 september aangekomen vriendelijke ontvangst ,mooie plek mer elektra .eigenaar zeer leuk div folders en adviezen over kollum met evt restaurants zeker een plek om terug te komen

Perenboot

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Mochten jullie weer een keer deze kant opkomen, altijd welkom.

LeendertB

Bedankt voor de mooie review en hoge waardering. Fijn dat jullie er waren en tot een volgende keer zullen we maar zeggen.

27/8 2023 sluit me helemaal aan bij de review van de Schotse gasten. Een fantastische gastvrije plek in een mooie omgeving . Rustig voor mens, dier en camper. Wij komen daarom zeker nog eens terug. SonjaM

S-Monna

SonjaM hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat u het zo ervaren heeft en graag zien wij u nog eens terug. We zeggen dan ook oant sjen!

Yn't Paradyske