Het is een klein knus camperplaats, er kunnen 6 campers staan. Vriendelijke eigenaren, hij staat altijd klaar voor een praatje. Prachtige omgeving, mooie fiets routes. (fiets knooppunt)

Kleintje5658

Hartelijk dank voor de mooie review. Het is inderdaad een prachtige omgeving met mooie fietsroutes. NoordOost Friesland is iets minder bekend bij de toerist, maar zeker de moeite waard om dit deel van Friesland met de camper te ontdekken! Fijn dat u er was en wij hopen u nog een keer weer te zien. Oant sjen!

nicovanveen

Fam. Van Veen hartelijk bedankt voor de prachtige review. Het doet ons goed om te lezen dat jullie het zo ervaren hebben. Fijn ook dat jullie terug willen komen en we zeggen dan ook oant sjen en altijd welkom. Melle en Lutske.

25 september aangekomen vriendelijke ontvangst ,mooie plek mer elektra .eigenaar zeer leuk div folders en adviezen over kollum met evt restaurants zeker een plek om terug te komen

Perenboot

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Mochten jullie weer een keer deze kant opkomen, altijd welkom.

Yn't Paradyske