Yn't Paradyske

Kollum, Noardeast-Fryslân, Friesland, Nederland

• juli 2024

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat jullie er waren en goed om te lezen dat het een geslaagde start was met jullie nieuwe camper. Hopelijk maken jullie nog vele mooie reizen met jullie nieuwe camper. Wie weet zien we jullie nog een keer terug in het Paradyske en zeggen dan ook oant sjen!

• juni 2024

Het is een klein knus camperplaats, er kunnen 6 campers staan. Vriendelijke eigenaren, hij staat altijd klaar voor een praatje. Prachtige omgeving, mooie fiets routes. (fiets knooppunt)

Kleintje5658

Hartelijk dank voor de mooie review. Het is inderdaad een prachtige omgeving met mooie fietsroutes. NoordOost Friesland is iets minder bekend bij de toerist, maar zeker de moeite waard om dit deel van Friesland met de camper te ontdekken! Fijn dat u er was en wij hopen u nog een keer weer te zien. Oant sjen!

nicovanveen

Fam. Van Veen hartelijk bedankt voor de prachtige review. Het doet ons goed om te lezen dat jullie het zo ervaren hebben. Fijn ook dat jullie terug willen komen en we zeggen dan ook oant sjen en altijd welkom. Melle en Lutske.

• juli 2024

• juni 2024