Camperplaats Mirnserheide

Mirns, De Friese Meren, Friesland, Nederland

• juli 2024

Wat is dit toch een fantastisch mooie plek. We komen hier elk jaar graag terug. Heerlijk rustig en prachtige fiets omgeving.

wat een heerlijke cp alles wat je nodig hebt is aanwezig. het ligt op een mooi punt om de omgeving af te fietsen. a3 en Els

Kaarsemaker

Fijne cp mooie omgeving om vooral te fietsen met het leuke dorp Oudemirdum vlak bij €4.50 voor 6 amp is wel wat aan de hoge kant,verder is alles prima geregeld en aardig beheerder, kom hier graag nog terug.Groet Theo K

• juli 2024

Camperplaats Mirnserheide