Hier een aantal dagen gestaan prima plekje met de horizon in de verte vriendelijke eigenaar lekkere ruime plaatsen fietsafstand dokkum van harte aanbevolen

PE1SJA

We hebben hier een nacht gestaan. Vriendelijke ontvangst. Er is veel informatie voorhanden. Jammer genoeg was het weer te slecht om te fietsen. Alles is aanwezig wat wij nodig hebben.

Laurens en Maria

prachtige plaats op gras of verharde ondergrond en mooie uitzicht.eigenaar is zelf camperaar.8€ en 1,5€ elektriciteit.

Camperplaats De Grienterij