• juni 2024

In een woord fantastisch. We waren er met 3 kids, die zich ontzettend vermaakt hebben. Ook de boer en boerin deden hele leuke activiteiten met de kinderen. Zeker een aanrader. gr Betty

bettymazereeuw

Super fijn ontvangst, boerencamping met heel veel faciliteiten.Sanitair keurig! Maar 2 damesdouches als camping vol is

hobby2021!?

Dit is echt geweldig zoals Kamperen moet wezen punt 1 schoon punt 2 mooie plaatsen punt 3 rust punt 4 échte Friese mensen vriendelijk en erg belangstellend dus gewoon doen hier naar toe gaan en je wordt een ander mens.

• juni 2024

Boerderijcamping De Geele Bosch