Camperplaats Tusken de Diken

Pingjum, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

• juli 2024

MarjoVos

Fijne, rustige camperplaats. Het nodige aanwezig wij ervaren geen last van de windmolen. Komt nog wel regelmatig verkeer langs.

leotimmermans

Prima camperplaats met alle voorzieningen die er nodig zijn. Weg van de drukte in een landelijke omgeving en toch dicht bij Harlingen. Op de CP bevindt zich een bord met fietsknooppunten. Voor wandelaars is er een wandelkaart aanwezig die over de oudste dijken van ons land gaat.

• juli 2024

Camperplaats Tusken de Diken