Prettige, verkavelde ruimte omgeven door weilanden. Rustig, goede aansluiting op het fietsknooppuntensysteem, 8 km naar Harlingen. Eigenaar maakte geen enkel contact behalve een toeter. Wij hebben beter meegemaakt.

GM-Mammuts

Fijne camperplaats met alle basis voorzieningen. meer heb je als camperaar niet nodig. Prachtige uitvalsbasis voor fietstochten. We hebben een paar heerlijke dagen gehad.

• juni 2023

heerlijk plekje zeker met deze hitte lekker windje erbij . lozen en watertrappen en goede WiFi meer heb je toch niet nodig. en prachtig uitzicht wij komen hier zeker nog eens terug

• juni 2023

Camperplaats Tusken de Diken