• juni 2021

• augustus 2020

Gezellige kleine camping waar campers welkom zijn. Prima verzorgd schoon sanitair en uiterst vriendelijk beheerdersechtpaar. Fijne omgeving om te fietsen en te wandelen. Leuk dorp Beetsterzwaag met redelijk veel horecavoorzieningen op fietsafstand. Komen hier zeker terug.

• april 2020

2020-04-13 Pasen. Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen waardoor veiligheidsrichtlijnen COVID-19 goed gevolgd konden worden. Geen punt afvalwater. Maar m.b.v. ons CT konden we via het stortpunt voor CT het afvalwater kwijt.

• juni 2021

• augustus 2020