Camping Suderse

Workum, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

knusse camping. aardige eigenaar, werden heel vriendelijk ontvangen. self-service winkeltje aanwezig op de camping.

hc.rademaker

Hebben hier 1 nacht ivm Elfstedentocht per camper gestaan. Was door een Duitse Feestdag erg druk. Daardoor sanitaire voorzieningen overbezet.

jan-en-yvonne

Hallo Jan en Yvonne, Bedankt voor de Review. Troffen jullie net (niet met) één van de drukste dagen van het jaar. Gelukkig is het hier het grootste deel van het jaar niet zo druk. En is de sanitair afdoende. Dank voor jullie komst en wie weet zien we jullie nog eens een andere (minder drukke) keer. Jan Pieter

OnzeBolle

Bedankt voor uw review, dat doet ons goed. Wie weet zien we elkaar weer eens bij ons op de camping. mvg Jan Pieter van der Plaats

Camping Suderse