Camping Suderse

Workum, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wij verbleven hier 1 nachtje tijdens onze camperelfstedentocht. De eigenaars waren zelf met vakantie maar we kregen vooraf alle nodige info, receptie was los en daar vonden we ook alles wat nodig was. Op wandelafstand van het centrum, zeer gezellig dorpje.

Yanebel

sanitair troffen wij niet echt schoon aan. camping met veel seizoensplaatsen. Directe omgeving niet echt mooi. Vooral jachtindustrie en rommelige landbouwbedrijven. We doen de Elfstedentocht voor de camper en vonden deze plek niet zo geschikt.

Jolinda

als je wilt genieten ga hierna toe top camping aardige mensen goed onderhouden ! netjes alles waar kamperen om gaat ! P.s ze verkopen speciaal biertjes broodjes op de vroege morgen zon zee strand Workum is ook super leuk neem de fiets mee en gaan

Camping Suderse