Minicamping Nieuw-Kempink

Aalten, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Ffantastische camping. Aanrader.

Jos-Gubbens

Een grote moderne mini-camping waar werkelijk álles klopt, op één ding na. Het douchen in dezelfde ruimte als waar andere gasten hun behoefte doen: ik kan er niet aan wennen. Verder louter complimenten.

nomad79

Hallo Nomad 79, Bedankt voor de review. Het kan natuurlijk altijd beter, maar we hebben het sanitair gebouw moeten bouwen binnen de gestelde restricties in de vergunning van de gemeente en waren daardoor zeer gebonden aan afmetingen. Daarom hebben we de meest efficiënte indeling gerealiseerd binnen de toegestane afmetingen, met toch alle voorzieningen, die ook ruim bemeten zijn. Het gebouw beschikt over een goede afzuiginstallatie en de toiletten en douchecabines zitten op redelijke afstand van elkaar. Fijn te lezen dat we het verder goed voor elkaar hebben, dankjewel. Vriendelijke groeten, Jan en Josien Hoftijzer

mooi verzorgde kleine camping in een gebied waar je prima kunt fietsen.

• juli 2024

Ffantastische camping. Aanrader.

nomad79

mooi verzorgde kleine camping in een gebied waar je prima kunt fietsen.

Minicamping Nieuw-Kempink