Prachtige plek waar we nu voor de tweede keer kamperen. Weer een fijne tijd gehad. Het is echt een aanrader! Enige minpunt: eens in het jaar is er een autocross, niet ver van de camping. Het lawaai op 6 en 7 april was daardoor de hele dag oorverdovend!

een pareltje in de Achterhoek

Geersing

prachtige camping, grote plekken en zeer vriendelijke eigenaren. toiletgebouw van alle gemakken voorzien. wij hebben een paar fijne dagen gehad en komen zeker terug.

een pareltje in de Achterhoek

Minicamping Nieuw-Kempink