Top lokatie! prachtige camperplaats,helaas nog een beetje nat zo vroeg in het jaar, maar ze waren zeer behulpzaam en er was zo een trekker geregeld om ons van het veld af te helpen.

hannesenpeet

Weer 2 nachten prima gestaan, voelt altijd als thuis komen.

redlum

Wij staan weer op onze vaste stek na het winkelen bij Obelink het blijft een mooie goed onderhouden CP met alles er op en er aan o ja toilet en douche hebben wij in de camper dus gebruiken we hem ook daarvoor.

hannesenpeet

Weer 2 nachten prima gestaan, voelt altijd als thuis komen.

Camperlocatie De Haar