• februari 2022

we zijn aan de poort met camper en dan blijkt hij dus dicht te zijn tot maart!! slecht dat er op camper intact staat geopend van januari t/m december.

• augustus 2021

Familie- en bungalow-camping. Prima plek, mooie omgeving (Bredevoort!).

• juli 2021

Een prima (vooral gezins-) camping. Goede voorzieningen. Geen mogelijkheid tot lozen grijs water kunnen vinden. Vergeten naar te vragen. Mooie omgeving om te fietsen. Aalten, Bredevoort, Dinxperlo, Lichtenvoorde en Winterswijk zijn zeker de moeite waard.

• februari 2022

• augustus 2021

Familie- en bungalow-camping. Prima plek, mooie omgeving (Bredevoort!).

• juli 2021

Camping Goorzicht