Fijne rustige camping met heel schoon sanitair en vriendelijke uitbaters.vanuit hier is het goed fietsen naar Winterswijk en ander plaatsen in de omgeving. Geen 5 sterren is persoonlijk omdat wij van iets meer reuring houden

RdRAmsterdam

mooie rustige camping met prima sanitair en water en elektra op elke plek. 1 minpuntje s,avonds pikkedonker,ook in het sanitair gebouw graag iets meer licht.maar nogmaals mooie minicamping

boogaardt

mooie verzorgde camping. Vriendelijke uitbaters. Douche en toiletten proper en nieuw. Mooie streek om te fietsen. Top locatie

Minicamping ‘T Olde Baôten