wij kwamen hier aan om 19.00 uur en stonden voor een gesloten slagboom. Het telefoonnummer dat je moest bellen om de slagboom te openen was onbereikbaar. Slechte zaak. Ik vraag me af hoe dat moet als er echt een noodsituatie ontstaat. Dan kan er niemand binnen

RiaStaals

Hallo, wat vervelend dat u niemand aan de lijn gekregen hebt. er staan echter 2 nummers bij de slagboom en het tweede nummer is van mij prive en ik heb geen gemiste oproep gehad gisteravond. Daarnaast is het een SOS slagboom wat betekend dat hulpdiensten altijd!!! het terrein op kunnen.

Mooie plaats aan het water we hebben hier al vaker gestaan. Afrekenen in het restaurant eindje verder op ,waren niet echt vriendelijkheid deze keer hadden het te druk denk ik. restaurant en terras al 19.00u gesloten.

• juni 2023

niks op aan te merken alles prima en zeer rustig zelfs in einde juni alleen de lozingsplaats zou toegankelijker mogen zijn

• juni 2023

Strand Maaslanden Appeltern