zeer vriendelijke mensen met liefde voor de omgeving mooi verhaal en documentatie,wandel en fiets routes kleine camping schoon en netjes

leuke camping , waar je heerlijk kunt genieten van, uitzicht-vrijheid-mooie omgeving-super fietsgelegenheid-schoon sanitair en vriendelijk eigenaar. wij hebben er met vijf campers gestaan half jullie 2023 . echt een plekkie om te genieten en voor maar 18,- incl. wij komen er zeker nog terug.

joskosterman

wat een leuke camping als je van eenvoud houdt! prachtig gelegen met uitzicht op Megen en het veer. zwemmen in de Gouden Ham achter de camping

Pleisterplaats 't Megensche Veerhuis