heerlijke kleine camping midden in de natuur. alles heel schoon…. 1 klein minpuntje…de snelweg maakt lawaai, maar dat mag onze pret niet drukken.

Marton

Een aangename camping met een rustige sfeer. naast een groot stuk bos waar u kunt wandelen of fietsen. smetteloze toiletten en douches, met indien nodig toegang tot een keuken. gemakkelijke fietstocht naar Arnhem en Oosterbeek over goede fietspaden.

FrankyM

Begin maart. Vele campings in NL zijn nog dicht. Deze is open. Ruime plekken, netjes en rustig. Prima uitvalsbasis voor een wandeldagje!

SVR Minicamping Kooningsveld