Fijne camping, vriendelijke ontvangst. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is zeer schoon.

user232064050

mooie camping maar een automaat voor douchemuntjes ontbreekt. we kwamen laat aan, de receptie was gesloten en we konden geen gebruik maken van de douches. Zonde.

Sun2021

Prachtige camping met uitstekende voorzieningen. Sanitair is bijzonder goed en kraakhelder. Veel te doen in de omgeving. Bushalte om de hoek met directe verbinding naar het centrum. Enige minpunt is de wifi verbinding, die viel bij ons steeds weg. Verder absoluut een aanrader!

Camping Warnsborn