Camperlocatie bij camping Het Lierderholt

Beekbergen, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

• juli 2024

is geen camperplaats, maar aanhangsel van camping, zo wordt dat ook door camperaars behandeld, kleedje (wat niet mag) 100 x lopen naar toiletgebouw, mee, echt een camping voor campers

• juni 2024

Super fijne cp. Zowel verharde als onverharde plaatsen. Keurig sanitair en je mag gebruik maken van zwembad op de camping. Wij betaalden €20,20 per nacht voor 2 personen.

mbrok

Ook al een CP die je moet reserveren om een plaatsje te bemachtigen! Jammer, wij zijn camperaars die nooit reserveren dus deze CP kan van ons lijstje!

• juli 2024

• juni 2024