Super fijne cp. Zowel verharde als onverharde plaatsen. Keurig sanitair en je mag gebruik maken van zwembad op de camping. Wij betaalden €20,20 per nacht voor 2 personen.

mbrok

Ook al een CP die je moet reserveren om een plaatsje te bemachtigen! Jammer, wij zijn camperaars die nooit reserveren dus deze CP kan van ons lijstje!

RiOn

al heel vaak bezocht, echt een fijne camping zeker voor de wat oudere, schoon sanitaire, prima restaurant. we zullen er nog vaak komen

Camperlocatie bij camping Het Lierderholt