Erve Roos

Beltrum, Berkelland, Gelderland, Nederland

• juli 2024

super CP met alle faciliteiten die je kan betekenen, komen er zeker terug met de brommerrit in beltrum ,maar waarschijnlijk eerder. Henk en Jannie

• juli 2024

Prachtig CP, perfect onderhouden, super netjes en schoon toilet gebouw, sanistation aanwezig, alles wat een camperraar zich kan wensen, Aardige en behulpzame eigenaar. wij komen hier zeker terug.

• juli 2024

mooie plek om te staan alles wat je nodig hebt is aanwezig tevens plaats in de schuur waar je ook de accu kunt opladen. Deze plek is voor herhaling vatbaar. gr Hilda en Piet.

Erve Roos