Camping Klein Haneveld

Borculo, Berkelland, Gelderland, Nederland

Wij hebben hier met onze camper 2 nachten gestaan. We werden ontvangen met een kopje koffie. Zeer vriendelijke eigenaren. Zeer proper en goed sanitair. Grote staanplaatsen. We hebben hier heel fijn gefietst. Deze plek is zeker een aanrader, we gaan deze plek zeker onthouden. 👍

Wij hebben een week genoten op deze mooie, gezellige boerencamping. De fam. Klein Haneveld nam er alle tijd voor om onze vragen over het boerenleven te beantwoorden! Omgeving prachtig. Wij komen graag terug!!

BettycamperRob

Heel aardige en behulpzame eigenaren. Het sanitair was super schoon en lekker warm water voor de douche en afwas. in de omgeving kan je fijne fietstochten en wandelingen maken.

Camping Klein Haneveld